Katrybės...

Įtraukianti reklama nelygu kačiukų nuotraukos*

*nors kartais tai ir padeda

Esu Tomas Kirša. Daugiau nei 15 metų sprendžiu prekių ženklų įvaizdžio, digital ir praktiškos rinkodaros klausimus. Savo ranką pridėjau statant ne vieną gerai žinomą prekių ženklą. Nuo vadovavimo verslams iki komunikacijos krizių sprendimo, taktinių veiksmų e-kanaluose kūrimo. 

Kolegos mane vadina rinkodaros inžinieriumi (marketing tech), o aš pasakysiu paprasčiau – profesionaliu problemų sprendėju, numatant kelis žingsnius į priekį. 

Klientų kiekis, su kuriais dirbu – labai ribotas ir apgalvotas. Konvėjerį tegul kuria kiti, aš į darbą su klientais žiūriu kaip į partnerystę, paremtą stipriomis vertybėmis. 

Perspėju, aš nesu žmogus-agentūra. Tačiau prireikus turiu bendraminčių, kurie keliauja ta pačia kryptimi. Ta, kuria keliaujate ir jūs. Aš ir esu tam, kad tame kelyje pasitaikytų kuo mažiau duobių, o joms atsiradus, būtų kuo lengviau ir greičiau išlygintos.

Pakalbėkime